تیکه های باحال
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده ی خنده و آدرس choopandorooghgu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





               اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ میخونم خوانندهه اشتباه میخونه !

.
.
.
اَه … انقدر بدم میاد ظهر میخوابی ، بعد که بیدار میشی هیشکی نیست
همه ی چراغا هم خاموشه!
نمیفهمی شب خوابیدی الان صبحه یا ظهر خوابیدی الان شبه ..!
.
.
.
تو دوران مدرسه هفته آخر عید که میشد همه قول و قسم می خوردیم جمعاً نیایم مدرسه!
فردا که میشد همه اومده بودن ببینن کی نیومده.
یعنی عاشق اون اتحادمون بودم !!!
.
.
.
بعضیا تو زندگى آدم نقش هله هوله رو بازى می کنن
ظاهره شون قشنگ و با مزه
اما جلو رشدمون رو می گیرن!
.
.
.
این شعر به صورت عمودی و افقی یک جور خوانده می‌شود (ماتریس متقارن ادبی)
از چهره افروخته گل را مشکن!
افروخته رخ مرو تو دیگر به چمن!
گل را تو دگر مکن خجل ای مه من !
مشکن به چمن ای مه من قدر سخن !
.
.
.
جدیدا رفاقتا دو حالت بیشتر نداره
یا تو آویزون رفیقتی ، یا رفیقت آویزون تو !
.
.
.
اگه کسی رو دوس دارین
بهش بگین که دوســــش دارین
قبل از اینکه کسه دیگه اى این کارو بکنه!
.
.
.
ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه
۱-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه)
۲-پسته
۳-بادوم درختی
۴-فندق
۵-تخمه ژاپنی
۶-تخمه کدو
۷-نخودچی(اونم اگه داشته باشه)
۸-پیاله
۹-پیش دستی
۱۰_فرش
۱۱-همینجوری برو تا آخر!!!
.
.
.
اونی که با اینکه میدونه ناراحت میشی راستشو میگه
سگش شرف داره به اونی که مثل سگ دروغ میگه !
.
.
.
میگم اصغر آقا، بیزحمت اون اسکارتم بیار ببینیم چه شکلیه !
(عید دیدنی … فک و فامیلای اصغر فرهادی)
.
.
.
با عرض احترام به علی دایی ( خیلی دوسش دارم )
(پیام نوروزی علی دایی از بیمارستان )
دیل لسیدن بهتل از هلگز نلسیدن است !
.
.
.
اگه مثل من تنهایید..
اگه مثل من بیکارید ..
اگه مثل من مرض دارید ..
یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!
.
.
.
تا حالا دقت کردین تو هر چیز که بیش از حد دقت کنید گند می زنید !
.
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری ۹۵%ش
میره لای دندونات و فقط ۵%ش نصیب معدت میشه؟!!!
.
.
.
روانشناسی رانندگی :
اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون
ولی این کمربند رو نبندن
کلا آدمای صبورین !
.
.
.
امروز در بازار غیر رسمی هر اونس چاغاله ۱۲۱۰ تومان معامله شد!
.
.
.
لازم دونستم تاکید کنم که بهترین شغل داشتن بابای پولداره !
.
.
.
تا حالا دقت کردین همیشه دَنده ماشین خوب جا می خوره
اِلا موقعی که بابات کِنارتِ
.
.
.
همه پیرزنا مث برف پاک کن میرقصن ؟؟؟ یا مادر بزرگ من اینجوریه فقط ؟
مسوولان رسیدگی کنید لطفا !!!
.
.
.
 
بغض هایت را برای خودت نگه دار…..گاهی سبک نشوی، سنگینتری
اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ میخونم خوانندهه اشتباه میخونه !
 
.
.
.
.
اَه … انقدر بدم میاد ظهر میخوابی ، بعد که بیدار میشی هیشکی نیست
همه ی چراغا هم خاموشه!
نمیفهمی شب خوابیدی الان صبحه یا ظهر خوابیدی الان شبه ..!
.
.
.
تو دوران مدرسه هفته آخر عید که میشد همه قول و قسم می خوردیم جمعاً نیایم مدرسه!
فردا که میشد همه اومده بودن ببینن کی نیومده.
یعنی عاشق اون اتحادمون بودم !!!
.
.
.
بعضیا تو زندگى آدم نقش هله هوله رو بازى می کنن
ظاهره شون قشنگ و با مزه
اما جلو رشدمون رو می گیرن!
.
.
.
این شعر به صورت عمودی و افقی یک جور خوانده می‌شود (ماتریس متقارن ادبی)
از چهره افروخته گل را مشکن!
افروخته رخ مرو تو دیگر به چمن!
گل را تو دگر مکن خجل ای مه من !
مشکن به چمن ای مه من قدر سخن !
.
.
.
جدیدا رفاقتا دو حالت بیشتر نداره
یا تو آویزون رفیقتی ، یا رفیقت آویزون تو !
.
.
.
اگه کسی رو دوس دارین
بهش بگین که دوســــش دارین
قبل از اینکه کسه دیگه اى این کارو بکنه!
.
.
.
ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه
۱-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه)
۲-پسته
۳-بادوم درختی
۴-فندق
۵-تخمه ژاپنی
۶-تخمه کدو
۷-نخودچی(اونم اگه داشته باشه)
۸-پیاله
۹-پیش دستی
۱۰_فرش
۱۱-همینجوری برو تا آخر!!!
.
.
.
اونی که با اینکه میدونه ناراحت میشی راستشو میگه
سگش شرف داره به اونی که مثل سگ دروغ میگه !
.
.
.
میگم اصغر آقا، بیزحمت اون اسکارتم بیار ببینیم چه شکلیه !
(عید دیدنی … فک و فامیلای اصغر فرهادی)
.
.
.
با عرض احترام به علی دایی ( خیلی دوسش دارم )
(پیام نوروزی علی دایی از بیمارستان )
دیل لسیدن بهتل از هلگز نلسیدن است !
.
.
.
اگه مثل من تنهایید..
اگه مثل من بیکارید ..
اگه مثل من مرض دارید ..
یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!
.
.
.
تا حالا دقت کردین تو هر چیز که بیش از حد دقت کنید گند می زنید !
.
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری ۹۵%ش
میره لای دندونات و فقط ۵%ش نصیب معدت میشه؟!!!
.
.
.
روانشناسی رانندگی :
اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون
ولی این کمربند رو نبندن
کلا آدمای صبورین !
.
.
.
امروز در بازار غیر رسمی هر اونس چاغاله ۱۲۱۰ تومان معامله شد!
.
.
.
لازم دونستم تاکید کنم که بهترین شغل داشتن بابای پولداره !
.
.
.
تا حالا دقت کردین همیشه دَنده ماشین خوب جا می خوره
اِلا موقعی که بابات کِنارتِ
.
.
.
همه پیرزنا مث برف پاک کن میرقصن ؟؟؟ یا مادر بزرگ من اینجوریه فقط ؟
مسوولان رسیدگی کنید لطفا !!!
.
.
.
بغض هایت را برای خودت نگه دار…..گاهی سبک نشوی، سنگینتری
.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 تير 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ mary ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوست عزیزم هدفم از این وبلاگ خنده و روحیه مثبته امیدوارم از این مطالب خوشتون بیاد و نظر بدید برای تبادل لینک شما منو تو لینک خودتون ثبت کنید به من بگین منم ثبت میکنم بی معرفتا لینکشون حذف میشه ممنون دوستای گلم
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 317
بازدید کل : 56721
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ

فال حافظ


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین


کد کج شدن تصاوير

کد هدایت به بالا